۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۷:۲۷

سالاری:

امتیازات مناسبی برای مشارکت مردم درطرح‌های تولیدی روستایی ارائه می شود

امتیازات مناسبی برای مشارکت مردم درطرح‌های تولیدی روستایی ارائه می شود

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: امتیازات مناسبی برای مشارکت مردم درطرح‌های تولیدی روستایی ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری بعد از ظهر شنبه در نشست با معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور اظهار داشت: دهه مبارک فجر از فردا آغاز می‌شود و لازم است که فرمانداران با نظارت مناسب زمینه را برای اجرای برنامه‌های با کیفیت در همه شهرستان‌ها فراهم سازند.

وی همچنین با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته توسط فرمانداران استان بوشهر برای استقبال از رئیس جمهور و دولت در استان، اضافه کرد:‌به گفته معاونین رئیس جمهور، استان بوشهر از استان‌های برتر در برگزاری برنامه سفر دولت بوده است.

استاندار بوشهر در ارتباط با اجرای طرح مشارکت مردم در راه‌اندازی واحدهای تولیدی مستقر در روستا بیان داشت: در استان بوشهر شاهد چند تجربه ناموفق بوده‌ایم که می‌توان به شرکت‌های تعاون روستایی، تعاونی مرزنشینان و شرکت‌های عمران و توسعه اشاره کرد.

وی ادامه داد: این تجربیات ناموفق باعث شده است تا مقداری کار مشکل شود و در استان بوشهر به سختی بتوان مشارکت مردم را در این زمینه جذب کرد.

سالاری با تاکید بر اینکه این طرح باید به صورت پروژه‌ای در استان بوشهر تعریف و اجرایی شود، افزود: باید پروژه ممتاز با مزیت‌های بالا برای اجرا تعریف شود.

وی با تاکید بر اینکه دولت و مسئولان باید این مزیت‌ها را ایجاد کنند، اضافه کرد: باید طرح‌ها به گونه‌ای باشد که در توجیه اقتصادی آنها و سودآوری آنها شک و شبهه‌ای وجود نداشته باشد.

استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه باید امتیاز و مزیت‌هایی برای این شرکت‌ها ارائه شود، ادامه داد: باید قبل از ثبت شرکت، پروژه تعریف شود.

وی ارائه زمین ارزان در مناطق ساحلی را به عنوان یکی از مزیت‌ها عنوان کرد و بیان داشت: چون برای عموم مردم این امتیازات ارائه می شود، مشکلی را ایجاد نخواهد کرد.

کد خبر 2480139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha